Ich habe uns hier ein kleines Forum eingerichtet.
Jeder kann hier in den einzelnen Themen, auch "Threads" genannt Beiträge schreiben. einfach so, ohne Anmeldung.
Wer sich doch anmeldet muss die etwas nervigen sicherheitsabfragen nicht mehr eingeben und kann sich per Mail informieren lassen wenn es hier etwas neues gibt.
Ich hoffe es kommen alle damit klar, bis bald,
Jonas
Der vil asics tilbud være 700 par udgivet af Ronnie Fieg x Asics Gel Lyte 3,1 Super Green til en pris på $ 200. Der vil være tre forskellige udgivelser af 3.1 udgivet i løbet af dette år (med dette er først), og efter det vil de forsvinde for evigt, og silhuetten vil aldrig ses igen. Skoen løser lørdag den 21. maj på Kith Manhattan, Kith Brooklyn og KithNYC.com, og derefter senere hos United Arrows Sons Harajuku, Colette, Slam Ja "
Asics er døvet på at se sneakers, men der er ingen tvivl om, at deres løbere skinner mest i løbet af forår / sommer tid. Med det er sagt, faldt Asics for nylig denne tonale version af Asics Gel Lyte 5 udelukkende til damerne.Kommer asics sneakers dame i en øvre konstrueret ud af en suede base og nubuck overlays, kommer skoen i en rød og burgundy colorway. Tonens udseende af skoen er brudt op af hits af White placeret på Asics stripes branding og Gel-polstret mellemsål.
Asics Gel asics nimbus dame Lyte 3 er uden tvivl den mest populære Asics silhuet af all-time, så hvis du er en af de mennesker, der elsker modellen, er der en ny pakke, der netop rammer detailhandlere.Passende navngivet Asics Gel Lyte 3 Marble Pack, har denne trio af Gel Lyte 3s tonalfarveveje og grafisk marmor print i hele overdelene. Farveindstillingerne er hvide med sort marmor print, sort med hvid marmor print og rød med sort marmor print.
Hænder ned en af de asics gel kayano dame bedste pakker, jeg har set fra Asics sidst. Jeg er en stor fan af Gel Lyet 3, så hvert par er ret rent. Hvis jeg kun kunne vælge et par, ville det være det hvide med sort grafik.Asics samarbejder er nogle af de bedste i branchen. For yderligere at bevise min påstand, giver denne seneste tag-teamindsats med Undefeated på Gel Lyte 5 silhuetten et helt nyt udseende. Lad os se godt på Undefeated x Asics Gel Lyte 5 Disarray.
Det er et dristigt udseende, men jeg er ikke helt sikker på, at det er nok til at få mig til at ønske et par. Jeg kan godt lide levende look på Gel Lyte 3, men valget af farver, der bruges på dette par, gør det virkelig ikke for mig.Forfatter s TakeJeg er en fan af silhuetten generelt. Jeg kan godt lide tonal henrettelser asics kayano dame og grafikken fungerer godt på de sorte og hvide par mere. Et andet solidt tilbud alligevel.
Kjole sko er designet til komfort og komplimentere den type tøj, der bæres, uanset om det er afslappet eller formelt. Tænk på dine sko som en udvidelse af hvad du har på dig og vælg en skofarve, som passer til det. Strømpebukser på den anden side er meget som bånd i den måde, du kan være kreativ med dem, når de passer til dem med din kjole stil. I modsætning til kvinderne føler mænd ofte ikke behovet for at have sko i alle regnbuens farver.