Ich habe uns hier ein kleines Forum eingerichtet.
Jeder kann hier in den einzelnen Themen, auch "Threads" genannt Beiträge schreiben. einfach so, ohne Anmeldung.
Wer sich doch anmeldet muss die etwas nervigen sicherheitsabfragen nicht mehr eingeben und kann sich per Mail informieren lassen wenn es hier etwas neues gibt.
Ich hoffe es kommen alle damit klar, bis bald,
Jonas
Hier hebben converse all stars we een zwart geperforeerd lederen bovenwerk zoals de klassieke Chuck Taylor. Converse besloot een gewatteerde dubbele enkelkraag in te gooien voor extra ondersteuning en bescherming, evenals een dikkere tong en een kortere teenendoos. De Star is uitgevoerd in leer en past mooi bij de zwarte streep die standaard op de Chuck Taylor worden geleverd. Voor een premium touch zijn waxveters toegevoegd om te mengen met de zwarte veterogen. Ze zijn nu verkrijgbaar bij Atlas.
De collectie bevat de gebruikelijke Chuck Taylors en enkele modellen die niet zo veel aandacht krijgen, zoals de Marine-Sea Dot Hi, The Dress Code 1/2 Trio CC en de CV Street Mid. Ik bespioneerde ook een gestreepte Jack Purcell converse all stars wit zoals degene die ik eerder noemde en de One Star Alligator Ox.Converse x Barneys NYC Chuck Taylor Ox-collectie 28 januari 2010 Barneys is bezig met Converse voor een speciale editie Chuck Taylor Ox.
Hetzelfde geldt voor de leren converse all stars sale motorjas die we steeds opnieuw hebben gezien. Het vreemde aan beide objecten is dat ze meer in elkaar slaan, hoe meer respect je krijgt; tenminste in de modewereld. Converse heeft besloten deze pictogrammen te combineren in de Chuck Taylor Zippers Flags Collection. Zoals te zien in deze afbeeldingen, laten zowel de hoge als de lage Chuck Taylors zich inspireren door de leren jas en creëren een nieuwe Amerikaanse klassieker.
UNDFTD x Converse Poorman Weapon Navy Blue converse sale 25 januari 2010 Toen Converse zijn eigen versie van het Poorman Weapon uitbracht, dacht ik dat de samenwerking met UNDFTD voorbij was. Ik ben blij dat ik het mis had.Gebaseerd op de samenwerking van vorig jaar, is deze marineblauwe Poorman de nieuwste colorway die afkomstig is van de Converse x UNDFTD-samenwerking. De schoen zelf is geïnspireerd op het old-school bomberjack en is gemaakt van nylon.
De buitenzool is rood uitgevoerd om u te laten weten waaraan het product is aangesloten. De frasering komt in gezeefdrukte bovenkant in grote blokletters zonder stad vermeld. In plaats daarvan heeft het een lege regel die de lezer of de drager moet invullen. Als u een Converse-junk bent, wilt u deze misschien aan uw verzameling toevoegen. Via bkrw.Converse Jack Purcell Jaar van de converse all star Tijger Chinese Nieuwjaarscollectie 21 januari 2010 Het Jaar van de Tijger komt eraan en Converse toont het evenement zeker veel liefde.
En waarom zouden ze niet? We weten allemaal dat de schoen een wereldwijd fenomeen is dat door de wereld net zo wordt gerespecteerd als door Amerikanen. Weapon, One Star en All Star hebben allemaal de feestelijke look gekregen en de Jack Purcell wijkt daar niet te ver van af gietvorm. Of het nu bruin of zwart leer is, beide schoenen zijn gevoerd met tijgerstrepen. Er zijn twee paar zwarte versies, een met riemen en een met normale ogen.