Ich habe uns hier ein kleines Forum eingerichtet.
Jeder kann hier in den einzelnen Themen, auch "Threads" genannt Beiträge schreiben. einfach so, ohne Anmeldung.
Wer sich doch anmeldet muss die etwas nervigen sicherheitsabfragen nicht mehr eingeben und kann sich per Mail informieren lassen wenn es hier etwas neues gibt.
Ich hoffe es kommen alle damit klar, bis bald,
Jonas
De kinderen in de groep zijn winter truien gestrest over het slagen voor de cursus; Ik ben gestrest dat ik ooit weer kan lopen! (en, hemel verhoede dat iemand die ik ken mij zo zal zien skiën!) Ik denk dat ik niet heb vermeld dat ik de oudste van de groep ben - in feite ben ik oud genoeg om de moeder van iedereen te zijn (niet die leeftijd is een probleem, het helpt me gewoon te rechtvaardigen waarom ik pijn heb). Houdini heeft verlatingsangst. Maar in zijn kleine kleine geest betekent scheiding dat ik minstens twee minuten weg ben van zijn site. Of ik heb de badkamerdeur gesloten en hem aan de andere kant achtergelaten. Of hij heeft zijn oren niet gekrast of zijn buik in eonen gewreven (ongeveer tien minuten). Houdini volgt me overal, als de meest trouwe hond, en verlangt bijna net zo veel naar mijn onverdeelde aandacht als zijn volgende maaltijd.
Als dit allemaal vervelend lijkt, is het lang niet zo erg als wanneer de kleine kerel zich voor me neer ploft en letterlijk stukken van zijn eigen haar uittrekt omdat ik niet op hem let. Met Houdini was het altijd gemakkelijker om toe te geven. Mijn man neemt dit allemaal op de voet. Mijn moeder, die (gelukkig voor Houdini) slechts af en toe op bezoek komt, vindt het truien sale het toppunt van absurditeit. Ik groeide op onder het dak van mijn moeder en leerde dat honden en kinderen moesten gehoorzamen, en katten letten gewoon op hun eigen zaken. Ik heb de filosofie van de hondentraining van mijn moeder succesvol overgenomen. Cleo (een mooie mastiff en onze inmiddels beroemde website-mascotte) is een perfecte dame. Ze is een geweldige hond met het geschenk van zelfbeheersing en niet iemand die autoriteit in twijfel trekt.
Maak je geen kerst truien zorgen mijn vriend, want WEES ENKELE ROTSEN, zelfs tijdens de feestdagen. Voordat u begint na te denken over wat u gaat doen om uw situatie te veranderen, moet u misschien overwegen wat u niet gaat doen. Kijk, als je de keuze had om thuis te zitten en je in je eigen zelfmedelijden te wentelen, te huilen in een warm bier terwijl je de herhalingen van "It's a Wonderful Life" bekijkt, of voor elk feest wordt uitgenodigd met het expliciete doel iemand anders te ontmoeten, wat zou jij kiest? Zie je, tussen nu en oudejaarsavond zou je de handschoen kunnen leiden en toch dingen laten gebeuren. 5 Tips voor dating tijdens de vakantie 1. Single zijn is een goede zaak. Nadat de kalkoen is gesneden en oma aan cognac op het terras nipt, kun je in alle rust ontspannen, wetende dat er niemand in de buurt is merk truien heren sale om je te zeuren of te zeuren.
Je leeft de American Dream- JE BENT GRATIS! Niemand om voor te winkelen, niemand om zich zorgen over te maken, geen schoonmoeder en geen fruitkoekjes. U kunt reizen waar u maar wilt, rondhangen met wie u maar wilt en genieten van het leven naar eigen inzicht. 2. Niet uitgenodigd? Ga van je reet af en organiseer een feestje. Niemand vindt het leuk om als laatste uitgekozen te worden, dus plan nu meteen je eigen vakantiefeest. Eindelijk kun je de gastenlijst beheren, je favoriete eten en drinken serveren en iets anders dan "The Chipmunks Christmas" -album kiezen om te draaien. Om de sfeer van een studentenfeest te vermijden, nodig je een aantal van je gekoppelde vrienden uit en moedig je iedereen die je kent aan om een vriend mee te nemen. Even terzijde, ik ben een grote fan van feesten met witte olifanten. 3. Bezit elk feest dat je bijwoont. Iedereen, zelfs de misantropische secretaris met het luie oog, wordt uitgenodigd voor een paar feestjes, dus maak er het beste van.
Wanneer wol nat en warm wordt, sluiten de vezels in de wol zich aan elkaar en willen ze niet loslaten, wat resulteert in krimp (je kunt wol warm of nat krijgen, maar niet beide), wat het wassen van wollen kledingstukken een gevaarlijk maakt bedrijf. Om de wol te krimpen, laat u het kledingstuk ongeveer 10 minuten in warm water met een milde zeep weken. Hierdoor worden de vezels in de wol ontgrendeld. Leg het kledingstuk vervolgens op wat handdoeken op een koele plaats. Rek het kledingstuk uit tot de oorspronkelijke afmetingen. Het strekken trekt de niet-vergrendelde wolvezels van elkaar weg. Laat het drogen. Door de afwezigheid van warmte tijdens het droogproces kunnen de wolvezels op hun plaats blijven zitten zonder aan elkaar te sluiten en het kledingstuk weer te laten krimpen. Dat is het, lang verhaal kort: je krijgt weer een gloednieuwe, volledig functionele sweater.
Klik op de link voor meer gedetailleerde informatie over Lambswool cardiganscare. De winterjas voor dames is een uniek ontworpen truien meisjes winterdoek die u in de winter kunt dragen om uzelf warm te houden en deze jas is ook gemaakt van hoogwaardig materiaal dat uw lichaam warm houdt. Dit type jas staat bekend om zijn stijlvolle uiterlijk en wordt geleverd met een rechte body-cut en de kraag van de jas is ook uniek ontworpen en de voorkant van de jas heeft ook een zeer elegante uitstraling. De winterjas voor dames lijkt erg stijlvol en heeft een klassieke uitstraling en heeft ook een sterk element van flair. Als je de winterjas voor dames draagt, krijg je een zeer professionele en unieke look.